czwartek, 19 lipca 2012

Wstęp. :)

No siema tu Ilona. ^^ No więc założyłam tego bloga aby publikować tu opowiadania, chcieliście żeby było one w częściach no i takie będę tu pisać. :D Jestem administratorką na stronie "Cud, miód i malina" i bardzo się cieszę, że podobają Wam się moje opowiadania. :] W związku z tym, że są wakacje i mam trochę więcej wolnego czasu to postaram się dodawać te opowiadania często ale to też w zależności od tego ile będę tego wolnego czasu danego dnia mieć. :3 Mam nadzieję, że opowiadania na tym blogu jak i na stronce na facebook'u będą równie przez was lubiane. :> Na razie to tyle, dziękuję, siema. ♥


6 komentarzy:

  1. Czekamy na opowiadanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bd II część opowiadania o Biance i Patryku ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz będziemy się zaczytywać ;D
    I dadzą Ci spokój z pisaniem jaki jest link do bloga hehe
    Życzę ci dużo czasu i natchnienia ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te opowiadaniaa ! <3333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się wszystkie twoje opowiadania i czekam na więcej . ;) ;*

    OdpowiedzUsuń